پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 582
نویسنده : Alireza

آیا شما هم از کسانی بوده اید که بعد از گذاشتن پسورد بر روی ویندوزتان، آنرا فراموش کرده اید؟! آیا تا به حال نیاز به شکستن پسورد ورودی ویندوزهایی همچون XP,Vista,Win7 و .... پیدا کرده اید؟! آیا به خاطر فراموش کردن رمز ویندوز 7 خود مجبور به تعویض آن نشده اید؟! در گذشته نرم افزارهایی برای شکستن چنین پسوردهایی به بازار آمدند، اما آخرین نسخه نرم افزار

7 Windows Password Remover

با قدرتی باور نکردنی از عهده تمامی نسخه های مایكروسافت، برآمد. این نرم افزار از ویندوز 7، ویستا، اکس پی، سرور 2003، ویندوز 2000 و.... پشتبانی کامل می کند و آخرین تست این نرم افزار توسطbrz، روی نسخه نهایی ویندوز 7 Ultimate  نصب شده بر روی یک لپ تاپ  Dell Latitude D830 و در مد هارد Sata  انجام شد که با موفقیت کامل رو به رو شد. نتیجه این تست بیانگر قدرت این نرم افزار و قابل تعمیم در سازگاری کامل با سیستم ها و لپ تاپ های جدید است. ضمنا در این تست تمامی یوزرهای ویندوز قابل مشاهده و تمامی پسوردها قابل حذف بود. از طرفی پسورد Syskey نیز بر روی ویندوز فعال بود که توسط همین نرم افزار، حذف شد.


دانلود ادامه مطلب

:: موضوعات مرتبط: بخش نرم افزار , امنیت , مخفی سازی و رمز گذاری , جاسوسی , ,



صفحه قبل 1 صفحه بعد